 |
www.elektron.si
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporoèilo |
u2
Pridružen/-a: Èet Jan 2008 7:03 Prispevkov: 345 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Tor Sep 06, 2011 16:31:02 Naslov sporoèila: Scooter Znen (ZN 50QT) |
|
|
Ali ima mogoèe kdo izkušnje s popravilom skuterja kitajske proizvodnje s kopijo hondinega motorja tipa BN 139 Q M.
Menda ga je zmoèil dež in po tistem so se zaèele težave. (lahko je zgolj nakljuèje, da se je to zgodilo ravno po dežju) Najprej je zaèela slabo svetiti luè, nato se je zaèel vgašat in naposled ni veè dal znaka življenja od sebe.Zamenjali so mu vžigalno (CDI) enoto, nato še vžigalno tuljavo. Brez uspeha. Takega sem dobil v roke. Po nekaj meritvah sem posumil, da je nova CDI enota v okvari, v stiku oziroma skoraj v stiku. Naroèim novo, in scooter vžge. Luè je še vedno slabo svetila. Peljem se cca 2 km brez problemov, potem se je ustavil. Spet ni bilo iskre. Po nekaj odklopih in ponovnih priklopih konektorjev spet vžge, a le za nekaj sec. Merim naprej in posumim tudi na okvaro regulatorja napeosti. Po shemi, ki je sicer malo vprašljiva, ni videti povezave med vžigalnim in napajalnim delom, ampak vseeno naroèim nov regulator. Ko ga zamenjam, spet nekako vžge, luè normalno sveti in mislim, da sem stvar rešil. Spet se peljem cca 2 km in konec. Poizkusil sem že vse mogoèe logiène zadeve, pa ne pridem do pravega zakljuèka. Prilagam shemo iz neta, ki ni celotna in nisem 100% da je toèna, v glavnem pa se stvari ujemajo. Èe ima kdo kakšno idejo ali podobno izkušnjo lahko malo "pomodruje". Lastniku sem pa že povedal, koliko muzike je za malo denarja!
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
51.65 KB |
Pogledana: |
2130 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael
Pridružen/-a: Tor Nov 2007 14:21 Prispevkov: 647
|
Objavljeno: Ned Sep 11, 2011 19:17:53 Naslov sporoèila: |
|
|
Da ne bo pomote, ugibam.
Èe so se težave zaèele, ko je vozilo prviè opral dež in so se stopnjevale vsakiè ko je bilo vlažno vreme, je mogoèe, da se je v alternatorju nabrala sol od posipanja cest?
Drugaèe pa ob tem, da imata vžig in rasvetljava loèena alternatorja in oboje dela slabo:
- slabi magneti na vstrajniku;
- ena od tuljav alternatorja ima mednavojni stik, in posledièno moti tudi drugo tuljavo;
- slaba masa alternatorja.
Poglej pa še na:
http://www.motelek.net/
mogoèe najdeš kaj uporabnega.
_________________ Genij je 1 % inspiracije in 99 % znoja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
u2
Pridružen/-a: Èet Jan 2008 7:03 Prispevkov: 345 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Pon Sep 12, 2011 06:08:00 Naslov sporoèila: |
|
|
Azrael hvala za odgovor.
Tudi jaz sem razmišljal v smeri, da je nekaj narobe z samim alternatorjem. Sicer videti ni niè posebnega, navitje je na pogled brezhibno, masa tudi. To seveda samo po vizualni oceni. Sicer je motorèek skoraj nevožen, ima dobrih 300 km, tako da o soli v alternatorju ni govora. Kot si rekel medoovojni stik in posledièno motnje oziroma napetostne špice, ki delajo zgago, na to sem tudi sam pomislil.
Èakam na novo CDI enoto, ker mislim, da jo je spet odkurilo. Èe bo spet vžgal, bom po vsej verjetnosti naroèil še novo navitje. Magneti so dovolj moèni, saj luè zdaj gori normalno. Zamenjal sem regulator napeosti. (dokler je še vžgal). Brez nap. regulatorja, ki je bil tudi v okvari, je tudi prej svetila, pri višjih vrtljajih še premoèno.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Da, lahko povleèeš datoteke v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
|