 |
www.elektron.si
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Esco

Pridružen/-a: Tor Maj 2011 8:52 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 14:02:29 Naslov sporočila: Kontroler 36V 800W izpad napetosti pri preobremenitvi |
|
|
Pozdravljeni,
Imam eno vprašanje, sestavljam doma narejen električni skuter. komponente so:
-kontroler 36V 800W
-el motor 36V 750W
-baterija 36V 15Ah
Zadeva načeloma dela dobro, problem nastane ko se peljem z motorjev v hud klanec, takrat se mi zgodi da mi kontroler naredi izklop, potem ga izklopim in vklopim in zadeva zopet dela. to mi seveda naredi samo takrat, ko je el motor zelo obremenjen.
Res je, da imam kitajski kontroler in sploh ne vem če so te moči ki pišejo prave.
ali mi lahko kdo svetuje kaj naj naredim, ali je možno ta kontroler pregledati, popraviti..., kaj se da narediti da nebi kupoval novega????? _________________ L.P. Blaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber moderator

Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00 Prispevkov: 2124 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 17:16:57 Naslov sporočila: |
|
|
Kombinacija hud klanec + "samo" 750W + skuter + voznik skuterja se očitno ne izide. Treba bo zmanjšat klanec ali pa povečat moč pogona, šlo bi tudi z drastično zmanjšano težo voznika
Verjetno bi problem rešil tudi s povečanjem prestavnega razmerja med elektromotorjem in pogonskim kolesom, seveda to pomeni tudi znižanje maksimalne hitrosti. Problem je lahko tudi v preslabotnem akumulatorju, saj se pri veliki obremenitvi lahko napetost precej sesede in regulator izklopi. _________________ Zasebna sporočila sprejemam na e-mail |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Esco

Pridružen/-a: Tor Maj 2011 8:52 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 17:39:02 Naslov sporočila: |
|
|
reber je napisal/a: | Kombinacija hud klanec + "samo" 750W + skuter + voznik skuterja se očitno ne izide. Treba bo zmanjšat klanec ali pa povečat moč pogona, šlo bi tudi z drastično zmanjšano težo voznika
Verjetno bi problem rešil tudi s povečanjem prestavnega razmerja med elektromotorjem in pogonskim kolesom, seveda to pomeni tudi znižanje maksimalne hitrosti. Problem je lahko tudi v preslabotnem akumulatorju, saj se pri veliki obremenitvi lahko napetost precej sesede in regulator izklopi. |
750W je dovolj, prestavno razmerje je pravilno tako kot mora biti, praktično se hitrost v hud klanec in po ravnini ne spreminja. ampak ko se peljem v klanec se čuti da se motor ''bolj matra''. baterija je povsem novi LI ION-ska. _________________ L.P. Blaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber moderator

Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00 Prispevkov: 2124 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 18:06:00 Naslov sporočila: |
|
|
Ko se pelješ v klanec in če hitrost ostaja konstantna, je seveda za premagovanje klanca pri tej hitrosti potrebno bistveno več moči, kot po ravnini. Ko presežeš maksimalno obremenitev, regulator omeji moč. Kako regulator omejuje moč pa ne vem, lahko bi preprosto omejil tok, kar bi povzročilo znižanje hitrosti, lahko pa regulator preprosto izklopi.
Ne vem ali imaš to kupljeno in sestavljeno v kompletu ali si sestavljal sam, kakšna navodila bi moral imeti, tudi s karakteristikami  _________________ Zasebna sporočila sprejemam na e-mail |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Esco

Pridružen/-a: Tor Maj 2011 8:52 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 18:09:42 Naslov sporočila: |
|
|
reber je napisal/a: | Ko se pelješ v klanec in če hitrost ostaja konstantna, je seveda za premagovanje klanca pri tej hitrosti potrebno bistveno več moči, kot po ravnini. Ko presežeš maksimalno obremenitev, regulator omeji moč. Kako regulator omejuje moč pa ne vem, lahko bi preprosto omejil tok, kar bi povzročilo znižanje hitrosti, lahko pa regulator preprosto izklopi.
Ne vem ali imaš to kupljeno in sestavljeno v kompletu ali si sestavljal sam, kakšna navodila bi moral imeti, tudi s karakteristikami  |
ma saj to je mal problem ker sem jaz to kupoval posebaj in nato sestavljal.
kaj lahko naredim, ali dam močnejši kontroler 1000W ali kaj? _________________ L.P. Blaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
u2
Pridružen/-a: Čet Jan 2008 7:03 Prispevkov: 344 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Pon Maj 14, 2012 17:04:25 Naslov sporočila: |
|
|
Preštudiraj parametre kontrolerja in poizkusi z nekimi logičnimi popravki.
Če ti izklaplja zaradi presežka max. moči, potem bo treba v vsakem primeru onemogočiti pogoje za dosego takšne situacije.
Očitno ti pri prevelikem klancu potegne preveč toka za ohranitev konstantnih vrtljajev. Torej moraš parametre nastaviti tako, da ti pred prekoračitvijo max. moči začnejo obrati padati, s tem se ti posledično zmanjša hitrost in seveda kar je pomembno, moč. Sliši se enostavno, druga stvar pa je, če ti parametri to omogočajo. Pri cenenih kontrolerjih imaš verjetno malo manj možnosti nastavitev. Skratka preštudiraj vso literaturo ki si jo dobil poleg kontrolerja, mogoče je kakšna opcija. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
novinec
Pridružen/-a: Sre Feb 2012 0:09 Prispevkov: 13 Kraj: Velenje
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2012 19:05:43 Naslov sporočila: |
|
|
Ali lahko zaupaš kakšne slike tvojega projekta, ter tudi podatke kje si stvari kupil.
Drugače pa kaj bi jaz naredil glede tvojega problema:
1. Priklučil bi merilnik ki meri tok, potem bi pa videl, kako je s tokom, ko greš v klanec.
2. Za testne namene bi spremenil prestavno razmerje, tako da bi šel skuter občutno počasneje .. potem pa v hrib.
Lp, Matej |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Da, lahko povlečeš datoteke v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
|