Kazalo po www.elektron.si forumu www.elektron.si

 
 Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
   recentZadnjih 20 razprav  Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Kontroler 36V 800W izpad napetosti pri preobremenitvi

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.elektron.si forumu -> Elektrotehnika za začetnike
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Esco



Pridružen/-a: Tor Maj 2011 8:52
Prispevkov: 14

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 14:02:29    Naslov sporočila: Kontroler 36V 800W izpad napetosti pri preobremenitvi Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

Imam eno vprašanje, sestavljam doma narejen električni skuter. komponente so:
-kontroler 36V 800W
-el motor 36V 750W
-baterija 36V 15Ah

Zadeva načeloma dela dobro, problem nastane ko se peljem z motorjev v hud klanec, takrat se mi zgodi da mi kontroler naredi izklop, potem ga izklopim in vklopim in zadeva zopet dela. to mi seveda naredi samo takrat, ko je el motor zelo obremenjen.
Res je, da imam kitajski kontroler in sploh ne vem če so te moči ki pišejo prave.

ali mi lahko kdo svetuje kaj naj naredim, ali je možno ta kontroler pregledati, popraviti..., kaj se da narediti da nebi kupoval novega?????

_________________
L.P. Blaž
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 2124
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 17:16:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kombinacija hud klanec + "samo" 750W + skuter + voznik skuterja se očitno ne izide. Treba bo zmanjšat klanec ali pa povečat moč pogona, šlo bi tudi z drastično zmanjšano težo voznika Laughing

Verjetno bi problem rešil tudi s povečanjem prestavnega razmerja med elektromotorjem in pogonskim kolesom, seveda to pomeni tudi znižanje maksimalne hitrosti. Problem je lahko tudi v preslabotnem akumulatorju, saj se pri veliki obremenitvi lahko napetost precej sesede in regulator izklopi.

_________________
Zasebna sporočila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Esco



Pridružen/-a: Tor Maj 2011 8:52
Prispevkov: 14

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 17:39:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

reber je napisal/a:
Kombinacija hud klanec + "samo" 750W + skuter + voznik skuterja se očitno ne izide. Treba bo zmanjšat klanec ali pa povečat moč pogona, šlo bi tudi z drastično zmanjšano težo voznika Laughing

Verjetno bi problem rešil tudi s povečanjem prestavnega razmerja med elektromotorjem in pogonskim kolesom, seveda to pomeni tudi znižanje maksimalne hitrosti. Problem je lahko tudi v preslabotnem akumulatorju, saj se pri veliki obremenitvi lahko napetost precej sesede in regulator izklopi.


750W je dovolj, prestavno razmerje je pravilno tako kot mora biti, praktično se hitrost v hud klanec in po ravnini ne spreminja. ampak ko se peljem v klanec se čuti da se motor ''bolj matra''. baterija je povsem novi LI ION-ska.

_________________
L.P. Blaž
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 2124
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 18:06:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ko se pelješ v klanec in če hitrost ostaja konstantna, je seveda za premagovanje klanca pri tej hitrosti potrebno bistveno več moči, kot po ravnini. Ko presežeš maksimalno obremenitev, regulator omeji moč. Kako regulator omejuje moč pa ne vem, lahko bi preprosto omejil tok, kar bi povzročilo znižanje hitrosti, lahko pa regulator preprosto izklopi.

Ne vem ali imaš to kupljeno in sestavljeno v kompletu ali si sestavljal sam, kakšna navodila bi moral imeti, tudi s karakteristikami Wink

_________________
Zasebna sporočila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Esco



Pridružen/-a: Tor Maj 2011 8:52
Prispevkov: 14

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 18:09:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

reber je napisal/a:
Ko se pelješ v klanec in če hitrost ostaja konstantna, je seveda za premagovanje klanca pri tej hitrosti potrebno bistveno več moči, kot po ravnini. Ko presežeš maksimalno obremenitev, regulator omeji moč. Kako regulator omejuje moč pa ne vem, lahko bi preprosto omejil tok, kar bi povzročilo znižanje hitrosti, lahko pa regulator preprosto izklopi.

Ne vem ali imaš to kupljeno in sestavljeno v kompletu ali si sestavljal sam, kakšna navodila bi moral imeti, tudi s karakteristikami Wink


ma saj to je mal problem ker sem jaz to kupoval posebaj in nato sestavljal.
kaj lahko naredim, ali dam močnejši kontroler 1000W ali kaj?

_________________
L.P. Blaž
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
u2



Pridružen/-a: Čet Jan 2008 7:03
Prispevkov: 344
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 14, 2012 17:04:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Preštudiraj parametre kontrolerja in poizkusi z nekimi logičnimi popravki.
Če ti izklaplja zaradi presežka max. moči, potem bo treba v vsakem primeru onemogočiti pogoje za dosego takšne situacije.
Očitno ti pri prevelikem klancu potegne preveč toka za ohranitev konstantnih vrtljajev. Torej moraš parametre nastaviti tako, da ti pred prekoračitvijo max. moči začnejo obrati padati, s tem se ti posledično zmanjša hitrost in seveda kar je pomembno, moč. Sliši se enostavno, druga stvar pa je, če ti parametri to omogočajo. Pri cenenih kontrolerjih imaš verjetno malo manj možnosti nastavitev. Skratka preštudiraj vso literaturo ki si jo dobil poleg kontrolerja, mogoče je kakšna opcija.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
novinec



Pridružen/-a: Sre Feb 2012 0:09
Prispevkov: 13
Kraj: Velenje

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 15, 2012 19:05:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ali lahko zaupaš kakšne slike tvojega projekta, ter tudi podatke kje si stvari kupil.

Drugače pa kaj bi jaz naredil glede tvojega problema:
1. Priklučil bi merilnik ki meri tok, potem bi pa videl, kako je s tokom, ko greš v klanec.
2. Za testne namene bi spremenil prestavno razmerje, tako da bi šel skuter občutno počasneje .. potem pa v hrib.

Lp, Matej
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.elektron.si forumu -> Elektrotehnika za začetnike Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Da, lahko povlečeš datoteke v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group