Kazalo po www.elektron.si forumu www.elektron.si

 
 Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
   recentZadnjih 20 razprav  Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

3 fazni motor na 1 fazo
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.elektron.si forumu -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
some3



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 9:02
Prispevkov: 143
Kraj: most na soči

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 23, 2008 13:33:26    Naslov sporočila: 3 fazni motor na 1 fazo Odgovori s citatom

nadaljevanje iz teme http://www.elektron.si/forum/viewtopic.php?t=476



ja prevezava iz 3f v 1f motor je načeloma mogoča vsem 3 faznim motorjem
vendar je res vpraprašanje začetnega navora...
moč motorja je p približno takšna kot je pri tem motorju v vezavi zvezda na 3f napajanju


shema je v priponki


glede kondenzatorja pa najbolje, da se pozanimaš pri proizvajalcu



Če ta regulator daje ven na svojih izhodih še vedno 230V bi se mogoče na isti način dalo prevezati tudi 1f v 3f tako tudi kondenzatorja ne rabiš



3f v1f.doc
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  3f v1f.doc
 Velikost datoteke:  26 KB
 Downloaded:  4483 krat

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Azrael



Pridružen/-a: Tor Nov 2007 14:21
Prispevkov: 654
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 23, 2008 14:32:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sicer je to off topic, saj bi avtor teme enofazni asinhronski motor rad priklopil na trofazni frekvenčni pretvornik in ne trofazni asinhronski motor na enofazno mrežo.

Vendar pripeta shema mi že na pogled deluje jako čudno. Menim, da motor pri takem priklopu ne deluje, razen kot peč in vir dimnih signalov.

Namreč, ena faza motorja pri takem priklopu vleče levo, druga desno = rotor miruje. Tretja faza, ki je čez kondenzator, pa nima moči premakniti rotor, saj ga prvi dve dokaj uspešno zavirata.

p.s. Pravkar priklopil motor 0.37kW 1400o/min po zgornji shemi. Kondenzator 25uF, kar ustreza priporočilu ~8uF za vsakih 100W moči motorja v vezavah za priklop trofaznih motorjev na enofazno mrežo.

Kot sem pričakoval, motor se ne zažene. Tako, da s to shemo ni v redu samo to, da bi morala biti navpično zrcaljena, da bi oznake ustrezale dejanskim oznakam na priključnih desčicah trofaznih motorjev, ampak še bistveno več. Ne deluje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
some3



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 9:02
Prispevkov: 143
Kraj: most na soči

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 23, 2008 18:38:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se opravičujem če grem v off topic
ampak jaz sem prevezal kakih 6 el. motorjev in vsi delaj brezhibmo pa tudi priključna plošča je pri vseh takšna kot je na skici tako, da tvojega nevspešnega zagona ni kriva moja skica.

Na žalost pa nimam izkušenj v obratni smeri saj nimam 3f napajanja v hiši za prevezovanje 1f na 3f sistem načeloma bi moral narediti ravno obratno oz. elektro motor vezati v zvezdo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Azrael



Pridružen/-a: Tor Nov 2007 14:21
Prispevkov: 654
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 23, 2008 21:16:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala reberju, da je prestavil temo.

Citiram:
ampak jaz sem prevezal kakih 6 el. motorjev in vsi delaj brezhibmo pa tudi priključna plošča je pri vseh takšna kot je na skici tako,


Kako izgleda razpored priključkov glej sliki 1 in 2 na naslednji povezavi.

Ravno obratno kot si narisal. Ta napaka ne predstavlja problema pri priklopu trofaznega enobrzinskega asinhronskega motorja, pri dvobrzincu pa to pomeni skurjen motor.

Citiram:
da tvojega nevspešnega zagona ni kriva moja skica.


Jutri poskeniram slike iz knjige Spoji v elektrotehniki, da vidiš razliko, kako mora biti in kaj je s tvojo vezavo narobe. Preveri ali si sploh pripel pravo sliko.

Citiram:
Na žalost pa nimam izkušenj v obratni smeri saj nimam 3f napajanja v hiši za prevezovanje 1f na 3f sistem načeloma bi moral narediti ravno obratno oz. elektro motor vezati v zvezdo


Shocked

Niti pod razno.

Trofazni motorji imajo 3 tuljave razporejene na električnih 120°, enofazni pa 4, razporejene na 90°. Nadalje trofazni imajo 3 ločena navitja, enofazni 2.

Zato je trofazni motor s precej zmanjšano močjo in momentom možno uporabljati kot enofaznega, enofaznega pa kot trofaznega nikakor. Tudi delovanje, da se enofazni motor priklopi na 2 fazi in se tako izogne kondenzatorju, je vse prej kot dobro, spet je zagonski moment tako spojenega motorja izjemno slab, še mnogo slabši kot pri enakem pravilno priklopljenem enofaznem motorju, čeprav že ta nima kaj prida zagonski moment.

Prvič zaradi napačnega faznega premika (kondenzator 90°, 2 fazi 120°) in drugič navitje pomožne faze zaradi kondenzatorja dela z višjo napetostjo, kot je pritisnjena na motor (tipično okoli 300 do 400V, odvisno od izvedbe in obremenitve motorja) in tega pri priklopu na omrežje ne moreš doseči.

Ta povišana napetost na pomožni fazi tudi razloži zakaj pri enofaznih motorjih najpogosteje odpove pomožna faza, čeprav bi bilo pričakovati, da zaradi mnogo manjših tokov ni tako obremenjena.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael



Pridružen/-a: Tor Nov 2007 14:21
Prispevkov: 654
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 24, 2008 14:39:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

V priponkah so obljubljeni skeni strani 158 in 159 iz knjige Sheme spajanja u elektrotehnici, avtorja Zvonimir Vistrička in Ivan Uremović v izdaji Tehnička knjiga Zagreb 1959.

Priponka koncar.gif pa je sken iz Tehnički priručnikv izdaji SOUR Rade Končar 1980, stran 131, ki govori o momentnih karakteristikah enofaznih motorjev in izbiri kondenzatorja za pogon trofaznega motorja na enofazni mreži.

Upam, da smo razjasnili dileme.



koncar.gif
 Opis:
Karakteristike in izbira kondenzatorja

Download
 Ime datoteke:  koncar.gif
 Velikost datoteke:  54.42 KB
 Downloaded:  5061 krat


159.gif
 Opis:
Spoj z največjim možnim zagonskim momentom

Download
 Ime datoteke:  159.gif
 Velikost datoteke:  65.51 KB
 Downloaded:  4660 krat


158.gif
 Opis:
Zagon s kondenzatorjem

Download
 Ime datoteke:  158.gif
 Velikost datoteke:  33.33 KB
 Downloaded:  5115 krat

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
maxbond1995



Pridružen/-a: Ned Maj 2010 18:56
Prispevkov: 26
Kraj: Šempeter pri Gorici

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 03, 2010 20:15:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni!
Ime mi je Maks in sem nov na forumu, kot tudi v elektriki. Pred kratkim sem med prenavljanjem nekih poslovnih prostorov v Gorici našel trofazni ventilator, katerega bi si rad vgradil v delavnico za vroče poletne dni. Problem je edino v tem, da je trofazni in da v delavnici nimam trofazne napeljave (ker je tudi sicer ne potrebujem). Forum sem že pregledal, vendar ne razumem nič. Zato vas prosim, če bi mi bil kdo pripravljen pomagati in mi razložil vezavo ventilatorja na 220V na najpreprostejši način.
Če vam je v pomoč, sem ventilator tudi poslikal:



P5306249.jpg
 Opis:
Info ploščica

Download
 Ime datoteke:  P5306249.jpg
 Velikost datoteke:  255.56 KB
 Downloaded:  3038 krat


P5306250.jpg
 Opis:
Kabli in kondenzator

Download
 Ime datoteke:  P5306250.jpg
 Velikost datoteke:  226.84 KB
 Downloaded:  2982 krat


_________________
Lp, Maks


Nazadnje urejal/a maxbond1995 Pet Jun 04, 2010 06:28:05; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Azrael



Pridružen/-a: Tor Nov 2007 14:21
Prispevkov: 654
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 03, 2010 21:27:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To je enofazen motor, tako po tablici, kot izgledu.

Rabi fazo, nulo in ozemljitev.

Slike pa pripni na forum, na zastonkarskih strežnikih prehitro izginejo.

Zakaj?

http://www.elektron.si/forum/viewtopic.php?t=285

_________________
Genij je 1 % inspiracije in 99 % znoja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
maxbond1995



Pridružen/-a: Ned Maj 2010 18:56
Prispevkov: 26
Kraj: Šempeter pri Gorici

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 04, 2010 06:29:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kako pa se ugotovi kakšen kabel spada kam? Prijatelj mi je omenil ohmmeter, bi šlo s tem?

PS: Slike urejene

_________________
Lp, Maks
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
lojzek



Pridružen/-a: Čet Jan 2008 8:02
Prispevkov: 230
Kraj: Koroška Bela

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 04, 2010 09:25:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

na drugi sliki se ne vidi točno kam gredo ti kabli, ki jih držiš v roki. Ali cel ta šop pride iz motorja? Odgovor temelji na predpostavki, da je tako.

Rdeči je glede na slike najverjetneje ozemljitev.

Potem pa ostaneta dve modri in dve črni. Zopet po domnevah iz slik bi rekel, da sta črni žici navitje motorja, modri pa žici kondenzatorja. Odgovor naprej bi pa temeljil na meritvah upornosti med posameznimi žicami.... Da se ne bo bliskalo.
Ker mi glede na moje domneve manjka ena žica..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael



Pridružen/-a: Tor Nov 2007 14:21
Prispevkov: 654
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 04, 2010 12:14:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Imam podoben motorček od kuhinjske nape (star okoli 40 let) - nalepka s podatki je že davno propadla, zato ne vem ali je enak ali samo podoben po zunanjem izgledu.

Tudi moj ima ven speljane samo 4 žice, dve modri, dve črni.

Tu pa se podrobnosti končajo, saj je vezava očitno drugačna, kot je v tvojem primeru.

Pri meni barve pomenijo ali se gre za glavno ali pomožno fazo, pri tebi pa je ali vezava med obema navitjema izvedena v motorčku samemu in barve povedo priklop kondenzatorja in napajanja, vendar je tudi možno, da je zvezano narobe.

Pomeri upornosti med posameznimi izvodi in sestavi tabelo. Tako se bo najbrž dalo ugotoviti kako je treba priklopiti, da bo delovalo.

_________________
Genij je 1 % inspiracije in 99 % znoja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
maxbond1995



Pridružen/-a: Ned Maj 2010 18:56
Prispevkov: 26
Kraj: Šempeter pri Gorici

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 04, 2010 18:10:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

lojzek je napisal/a:
na drugi sliki se ne vidi točno kam gredo ti kabli, ki jih držiš v roki. Ali cel ta šop pride iz motorja? Odgovor temelji na predpostavki, da je tako.

Rdeči je glede na slike najverjetneje ozemljitev.

Potem pa ostaneta dve modri in dve črni. Zopet po domnevah iz slik bi rekel, da sta črni žici navitje motorja, modri pa žici kondenzatorja. Odgovor naprej bi pa temeljil na meritvah upornosti med posameznimi žicami.... Da se ne bo bliskalo.
Ker mi glede na moje domneve manjka ena žica..


Ja saj se na drugi sliki lepo vidi. Modri gresta v kondenzator, rdeča je pa pritrjena z vijakom na ohišje (to bo verjetno ozemljitev). Sicer gre cel šop žic v motor, vendar mislim da so vseeno iste. Ampak zdaj nevem, kam priključit kable, a ne grejo v navaden vtikač samo 3 žice?

_________________
Lp, Maks
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Srecko



Pridružen/-a: Sob Nov 2007 15:11
Prispevkov: 122
Kraj: Šebrelje-Cerkno

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 04, 2010 23:03:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

maxbond1995 je napisal/a:

Ja saj se na drugi sliki lepo vidi. Modri gresta v kondenzator, rdeča je pa pritrjena z vijakom na ohišje (to bo verjetno ozemljitev). Sicer gre cel šop žic v motor, vendar mislim da so vseeno iste. Ampak zdaj nevem, kam priključit kable, a ne grejo v navaden vtikač samo 3 žice?


Mogoče pa je bil priklopljen preko kakšnega stikala in ima mogoče več brzin-hitrosti vrtenja. Very Happy

Lp Srečko

_________________
samouk
Tukaj sem doma
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
u2



Pridružen/-a: Čet Jan 2008 7:03
Prispevkov: 314
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 05, 2010 11:36:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Glede na to, da imaš 4 žice potegnjene iz motorja si mislim, da je bilo vezano preko stikala za LEVO/DESNO. Včasih so ventilatorji vezani tako, da lahko zrak vpihujejo ali izsesavajo. Brez meritve bi na pamet težko rekel kako priklopit, ker teh vezav enofaznih motorjev je kar nekaj.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
maxbond1995



Pridružen/-a: Ned Maj 2010 18:56
Prispevkov: 26
Kraj: Šempeter pri Gorici

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 05, 2010 21:02:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdaj sem zmeril, in sicer ohmmeter pokaže upornost le med črnima žicama. Je to kaj v pomoč?
_________________
Lp, Maks
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Azrael



Pridružen/-a: Tor Nov 2007 14:21
Prispevkov: 654
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 05, 2010 22:03:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kolikšno upornost pokaže med črnima žicama?

Je med modrima prekinitev?

Meriti moraš na območju do 2000 ohm, vsaj če sklepam po mojem primerku - upornost pomožne faze je ¨približno 360 ohm, glavne pa 180 ohm.

Potem pa moraš še preveriti, če nima kateri izvod stika z ohišjem (razen rdečega seveda). To meriš na najvišjem merilme območju upornosti.

Napiši kaj si izneril.

_________________
Genij je 1 % inspiracije in 99 % znoja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
maxbond1995



Pridružen/-a: Ned Maj 2010 18:56
Prispevkov: 26
Kraj: Šempeter pri Gorici

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 06, 2010 05:42:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Meril sem samo upor med žicami in to na 2000 ohm - med črnima pokaže 527.
_________________
Lp, Maks
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Azrael



Pridružen/-a: Tor Nov 2007 14:21
Prispevkov: 654
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 06, 2010 17:52:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Premeri ali imata ti dve žici stik še s katero drugo, skratka preveri vse možne kombinacije. Do priključkov na kondenatorju prideš tako da z njega potegneš črno plastično kapo.
_________________
Genij je 1 % inspiracije in 99 % znoja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
maxbond1995



Pridružen/-a: Ned Maj 2010 18:56
Prispevkov: 26
Kraj: Šempeter pri Gorici

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 06, 2010 18:21:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Torej...

-kot sem že rekel med črnima na 2000 pokaže cca 530 ohm
-med prvo modro in njenim parom na kond. na 20k pokaže 097
-med drugo modro in njenim parom na kond. na 2000 pokaže 001
-rdeča edina pokaže stik z ohišjem, torej predvidevam da bo ta ozemljitev
-druge možnosti pokažejo nič

_________________
Lp, Maks
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Azrael



Pridružen/-a: Tor Nov 2007 14:21
Prispevkov: 654
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 06, 2010 20:52:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

maxbond1995 je napisal/a:
Torej...

-kot sem že rekel med črnima na 2000 pokaže cca 530 ohm

Črna sta potemtakem glavna faza

Citiram:
-rdeča edina pokaže stik z ohišjem, torej predvidevam da bo ta ozemljitev

Tako je.

Citiram:
-druge možnosti pokažejo nič

Se pravi prekinitev, ni stika med njimi.

Citiram:
-med drugo modro in njenim parom na kond. na 2000 pokaže 001
-med prvo modro in njenim parom na kond. na 20k pokaže 097


To je navitje pomožne faze, na katero je že prklopljen kondenzator.

(kaže, da je moj motorček močnejši)

Če nisem kaj narobe razumel motorček priklopi tako:

Eno črno na fazo in drugo črno na nulo, enako storiš tudi z modrima dvema.

So 4 možnie kombinacije, dve za levo in dve za desno smer vrtenja.

Seveda moraš priklopiti tudi ozemljitev, dela načeloma brez nje, vendar je ozemljitev zaradi tvoje varnosti.

Vendar, ker sem lahko kaj pomešal, motorček vsaj za začetek priklopi čez neko žarnico na žarilno nitko, moči 40 do 100W.

Žarnica mora biti v dovodu do motorčka in bo zmanjšala tok skozi motorček, če bo kaj narobe. Manj možnosti za dimne signale.

Pri neobremenjenem, toda pravilno priklopljenem motorčku bo žarnica mogoče rahho brlela , če pa bo kaj narobe, bo svetila skoraj s polnim sijajem.

Seveda pa jasno, napetosti v vtičnici so smrtno nevarne, zato previdno in s pametjo. Nikakor ne pozabi na ozemljitev in imej v mislih, da je elektrika edina k. ki se ne pusti šlatat.

_________________
Genij je 1 % inspiracije in 99 % znoja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
maxbond1995



Pridružen/-a: Ned Maj 2010 18:56
Prispevkov: 26
Kraj: Šempeter pri Gorici

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 07, 2010 18:27:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala vsem, še posebej pa Azraelu, saj motor dela brez težav z njegovim predlogom priklopa!
_________________
Lp, Maks
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Bonny



Pridružen/-a: Čet Jan 2010 9:36
Prispevkov: 15

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 04, 2010 13:02:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdrav...

Tudi sam moram 3f motor priklopiti na eno fazo.
Ce prav vse skupaj zastopim moram doti;ni motor vezat v trikot in kondenzator na prost vogal trikota in enega od priklopnih vogalov (smer). Kondi pa ce prav zastopim v mojem primeru 44uF/250V(at least) Motorski ne zagonski.



koncar.jpg
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  koncar.jpg
 Velikost datoteke:  41.19 KB
 Downloaded:  2617 krat

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael



Pridružen/-a: Tor Nov 2007 14:21
Prispevkov: 654
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 04, 2010 18:36:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Drži vse kar si napisal, edino kondenzatorja s takimi karakteristikami ne obstaja. Uporabi motorski kondenzator 45uF, 400V.
_________________
Genij je 1 % inspiracije in 99 % znoja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zokc



Pridružen/-a: Pet Mar 2012 17:49
Prispevkov: 38

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 09, 2014 20:19:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Doma imam trifazni motor 0.9kw in bi ga rad priklopil na 1 fazo. Zanima me kakšen kondenzator potrebujem za zagon. Vezava bo pa trikot.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 1933
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 10, 2014 21:40:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zgoraj je Azrael pripel skeniran dokument, kjer piše...
http://www.elektron.si/forum/files/koncar_115.gif

Za vsakih 100W (0,1kW) moči motorja, potrebuješ kapaciteto kondenzatorja 8uF, kar pomeni za tvoj 0,9kW motor 9x8uF=72uF
Seveda boš tako kapaciteto dosegel z vzporedno vezavo več kondenzatorjev.
Vezava naj bo trikot, kot si že sam napisal.

_________________
podpis
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
zokc



Pridružen/-a: Pet Mar 2012 17:49
Prispevkov: 38

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 10, 2014 22:12:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kaj pa če dam močnejši eden kondenzator bo kaj narobe?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.elektron.si forumu -> Energetika Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Da, lahko povlečeš datoteke v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group