Kazalo po www.elektron.si forumu www.elektron.si

 
 Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
   recentZadnjih 20 razprav  Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Regulator napetosti Lamborgini

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.elektron.si forumu -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
u2



Pridružen/-a: Čet Jan 2008 7:03
Prispevkov: 345
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 06, 2020 21:06:29    Naslov sporočila: Regulator napetosti Lamborgini Odgovori s citatom

Na Carrarotu 3700 mi je odletel regulator napetosti. To je izvedba, kjer je alternator na gredi motorja s trajnim magnetom, podobno kot pri mopedu.
AC napajanje je na dve žici (nekateri modeli so na tri žice)
Na AC vhodu v regulator mi v eni smeri kaže 0,5V, kot dioda v prevodni smeri in vse kaže da je nekaj prebilo.
Preveril sem napetost direktno na AC izhodu iz navitja in je pri srednjih vrtljajih cca 13-14V brez obremenitve, s 45W obremenitvijo pa pade na 12V. Oblika napetosti pa ni ĆØisti sinus, ampak je ob prehodih skozi nulo precej sploÅ”ĆØen. Ali je morda kdo že opazoval obliko te napetosti. PriĆØakoval bi lep sinus, zato se malo bojim, da ni tudi navitje zaradi preobremenitve že poÅ”kodovano. Tudi sicer polnjenje ni bilo ravno zgledno. Pri vkljuĆØenih glavnih žarometih je bilo polnjenje manjÅ”e od porabe.
Vem,da je najbolje montirati klasiĆØen avtomobilski alternator, ampak pri tem modelu je stiska s prostorom in precej plastike Å”e kar težava, zato nimam ravno prave ideje kako bi to modificiral.
Vsaka ideja ali nasvet bosta dobrodoŔla.

Ostanite zdravi!, lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 2149
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 11, 2020 10:14:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tega navitja ne moreÅ” preobremeniti, lahko ga vežeÅ” v kratek stik.... to dela tudi regulator ki je tiristorski... in ĆØe crkne, obiĆØajno gre tiristor v stik ali pa krmilni del.

DvožiĆØni je 1 fazni, trižiĆØni je 3fazni generator in ja, zadeva je enaka kot na motociklih.

Oblika sinusoide je odvisna od oblike magnetov in jedra tuljav, ĆØe je presledek veĆØji, bo seveda tudi okoli prehoda skozi 0 signal sploÅ”ĆØen.

Za preizkus lahko uporabiÅ” kar gretzov mostiĆØek 4 diod in prikljuĆØiÅ” na akumulator, seveda pri tem ne bo regulacije, napetost bo uhajala navzgor, Å”e posebej pri viÅ”jih vrtljajih motorja in seveda odvisno od obremenitve.
Tako boÅ” preizkusil navitje, ĆØe je Å”e vse v redu, v sili napolniÅ” akumulator, dodaÅ” Å”e stikalo in voltmeter...

_________________
Zasebna sporoĆØila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
u2



Pridružen/-a: Čet Jan 2008 7:03
Prispevkov: 345
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Čet Apr 23, 2020 11:37:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Reber hvala za odgovor, ĆØeprav malo pozno.
Sem videl že prej, pa nisem takoj odgovoril in potem mi je malo uŔlo iz glave.

Dejansko sem tudi jaz dal kar 25A greatz mostiĆØ (alu kvadrat ohiÅ”je) in ga montiral na mesto regulatorja. Ampak sem videl, da mi napetost Å”e kar uhaja proti 15 V in ĆØez, tako da sem reskiral okroglih 70 ā‚¬ in nabavil original. Je pa delovalo par dni, kolikor sem rabil, tako da nikoli nisem ostal brez napajanja.
Kot sem že opisal, me mika, da bi montiral en pravi alternator, ampak ima tam okoli vse nekaj v plastiki, tako da bi bili nosilci precej dolgi, kar mi pa ni preveƦ vÅ”eĆØ.
Ko sem to naredil pri starem TomovinkoviĆØu je bilo dosti bolj priroĆØno.
Regulator je bil sicer Å”e originalen, let. 2000, tako da se ne morem pritoževati, da pogosto odpove, bolj se mi gre za to, da bi imel malo veĆØ moĆØi na razpolago, ĆØe bi zamenjal za en klasiĆØen alternator.

To je to, oranje je mimo, krompir je zunaj, le dežja manjka... Sad
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.elektron.si forumu -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Da, lahko povlečeš datoteke v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group