|
www.elektron.si
|
Poglej prejnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
u2
Pridruen/-a: Čet Jan 2008 7:03 Prispevkov: 345 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Pon Apr 06, 2020 21:06:29 Naslov sporočila: Regulator napetosti Lamborgini |
|
|
Na Carrarotu 3700 mi je odletel regulator napetosti. To je izvedba, kjer je alternator na gredi motorja s trajnim magnetom, podobno kot pri mopedu.
AC napajanje je na dve žici (nekateri modeli so na tri žice)
Na AC vhodu v regulator mi v eni smeri kaže 0,5V, kot dioda v prevodni smeri in vse kaže da je nekaj prebilo.
Preveril sem napetost direktno na AC izhodu iz navitja in je pri srednjih vrtljajih cca 13-14V brez obremenitve, s 45W obremenitvijo pa pade na 12V. Oblika napetosti pa ni ĆØisti sinus, ampak je ob prehodih skozi nulo precej sploÅ”ĆØen. Ali je morda kdo že opazoval obliko te napetosti. PriĆØakoval bi lep sinus, zato se malo bojim, da ni tudi navitje zaradi preobremenitve že poÅ”kodovano. Tudi sicer polnjenje ni bilo ravno zgledno. Pri vkljuĆØenih glavnih žarometih je bilo polnjenje manjÅ”e od porabe.
Vem,da je najbolje montirati klasiĆØen avtomobilski alternator, ampak pri tem modelu je stiska s prostorom in precej plastike Å”e kar težava, zato nimam ravno prave ideje kako bi to modificiral.
Vsaka ideja ali nasvet bosta dobrodoŔla.
Ostanite zdravi!, lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reber moderator
Pridruen/-a: Pet Nov 2007 8:00 Prispevkov: 2149 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Sob Apr 11, 2020 10:14:35 Naslov sporočila: |
|
|
Tega navitja ne moreÅ” preobremeniti, lahko ga vežeÅ” v kratek stik.... to dela tudi regulator ki je tiristorski... in ĆØe crkne, obiĆØajno gre tiristor v stik ali pa krmilni del.
DvožiĆØni je 1 fazni, trižiĆØni je 3fazni generator in ja, zadeva je enaka kot na motociklih.
Oblika sinusoide je odvisna od oblike magnetov in jedra tuljav, ĆØe je presledek veĆØji, bo seveda tudi okoli prehoda skozi 0 signal sploÅ”ĆØen.
Za preizkus lahko uporabiÅ” kar gretzov mostiĆØek 4 diod in prikljuĆØiÅ” na akumulator, seveda pri tem ne bo regulacije, napetost bo uhajala navzgor, Å”e posebej pri viÅ”jih vrtljajih motorja in seveda odvisno od obremenitve.
Tako boÅ” preizkusil navitje, ĆØe je Å”e vse v redu, v sili napolniÅ” akumulator, dodaÅ” Å”e stikalo in voltmeter... _________________ Zasebna sporoĆØila sprejemam na e-mail |
|
Nazaj na vrh |
|
|
u2
Pridruen/-a: Čet Jan 2008 7:03 Prispevkov: 345 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Čet Apr 23, 2020 11:37:32 Naslov sporočila: |
|
|
Reber hvala za odgovor, ĆØeprav malo pozno.
Sem videl že prej, pa nisem takoj odgovoril in potem mi je malo uŔlo iz glave.
Dejansko sem tudi jaz dal kar 25A greatz mostiĆØ (alu kvadrat ohiÅ”je) in ga montiral na mesto regulatorja. Ampak sem videl, da mi napetost Å”e kar uhaja proti 15 V in ĆØez, tako da sem reskiral okroglih 70 ā¬ in nabavil original. Je pa delovalo par dni, kolikor sem rabil, tako da nikoli nisem ostal brez napajanja.
Kot sem že opisal, me mika, da bi montiral en pravi alternator, ampak ima tam okoli vse nekaj v plastiki, tako da bi bili nosilci precej dolgi, kar mi pa ni preveƦ vÅ”eĆØ.
Ko sem to naredil pri starem TomovinkoviĆØu je bilo dosti bolj priroĆØno.
Regulator je bil sicer Å”e originalen, let. 2000, tako da se ne morem pritoževati, da pogosto odpove, bolj se mi gre za to, da bi imel malo veĆØ moĆØi na razpolago, ĆØe bi zamenjal za en klasiĆØen alternator.
To je to, oranje je mimo, krompir je zunaj, le dežja manjka... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne more dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne more odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne more urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne more brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne more glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne more pripeti datotek v tem forumu Da, lahko povleče datoteke v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
|