Kazalo po www.elektron.si forumu www.elektron.si

 
 Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
   recentZadnjih 20 razprav  Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Po vgradnji zvoĆØnikov v vrata nemiren prosti tek motorja

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.elektron.si forumu -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Pero87



Pridružen/-a: Sre Okt 2017 20:25
Prispevkov: 3
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 19, 2017 11:14:57    Naslov sporočila: Po vgradnji zvoĆØnikov v vrata nemiren prosti tek motorja Odgovori s citatom

Pozdravljeni!

Pred dnevi sem v vozilo Mazda 323F Letnik 1997 v vrata zmontiral zvoĆØnike
260w sony (prilagam link) in sedaj ima avto neenakomeren prosti tek
obrati nihajo med nekje 250-500rpm, zdi se mi da mu nekako pobira
elektriko. Pred omenjeno montažo zvoĆØnikov je avto deloval brezhibno.
MogoĆØe kdo ve približno kje bi lahko bila težava?
http://www.odaz.si/si/sony-xs-fb1620-i8370.shtml




Lp
Peter
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 2149
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 19, 2017 11:54:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sama montaža in priklop zvoĆØnikov nima in ne more imeti nobenega vpliva na enakomernost delovanja motorja, seveda pod pogojem, da je to prikljuĆØeno na že prej obstojeĆØi avtoradio, ĆØe je Å”lo recimo za menjavo zvoĆØnikov.

ƈe si poleg zvoĆØnikov v vozilo zmontiral dodatni ojaĆØevalnik, ki ima lahko porabo tudi 20A in veĆØ, potem bi to že lahko vplivalo na motor, ker spreminjajoĆØa velika poraba že vpliva na alternator in poslediĆØno na motor.

BoŔ moral opisati vse podrobnosti, ki se jih spomniŔ kaj si delal pri omenjeni montaži.

_________________
Zasebna sporoĆØila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pero87



Pridružen/-a: Sre Okt 2017 20:25
Prispevkov: 3
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 19, 2017 13:11:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

DrugaĆØe nisem niĆØesar sam predeloval (vrtal, menjaval napeljavo ozvoĆØenja, montiral ojaĆØevalce itd...) Res pa je da so bili notri originalni okrogli zvoĆØniki 16cm z moĆØjo 25w, sedaj pa sem dal notri tudi 16cm ampak 250w... Na napeljavi od kablov za zvoĆØnike pa sem zasledil takÅ”ne vrstne spojke. V avtu pa je avtoradio s cd mp3 z izhodno moĆØjo 4x50w.


spojka111.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  72.71 KB
 Pogledana:  605 krat

spojka111.jpg


Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 2149
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 19, 2017 14:47:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

MoĆØ zvoĆØnikov nima nobenega vpliva. Gre torej za zamenjavo zvoĆØnikov in ĆØe je vse povezano tako kot prej, ne bi smelo biti nobene spremembe. Edino kar bi lahko imelo nekaj spremembe je upornost oziroma impedanca zvoĆØnikov. PrejÅ”nji zvoĆØniki so bili verjetno 4ohm, novi pa verjetno tudi, torej gre za enako obremenitev ojaĆØevalnika.

Ali vrtljaji motorja nihajo tudi pri ugasnjenem radiu, pri minimalni jakosti ali pri visoki jakosti zvoka.

Vrstne sponke niso za v vozilo, tresljaji delajo svoje in Å”e ĆØudno zgleda, vendar same sponke nimajo vpliva na nobeno stvar.

_________________
Zasebna sporoĆØila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
zilog80



Pridružen/-a: Čet Avg 2012 16:22
Prispevkov: 159
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 20, 2017 12:43:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dejanska RMS moĆØ teh zvoĆØnikov je 45W, impedance pa 4R, tako da to ne bi smelo vplivati.

Kaj pa zvok motorja je tudi primeren za 250-500rpm?.
Pri takih nizkih obratih bi motor po mojem mnenju že "zružo" ...

Mimogrede si pred menjavo odklopil akumulator?
ModernejÅ”i avti z raĆØunalniki imajo "mape", ki prilagodijo parametre itd... sproti, ob izklopu napajanja pa se to resetira. Tako da lahko probaÅ” tudi ko avto stoji in je segret obrate držati na nekje 2000 (okoli minuto), nato pa spustiÅ” gas in naj avto laufa v prostem teku Å”e par minut. Tako bi se naj tiste "mape" prilagodile za ta motor.

Sem pa pred nekaj ĆØasa popravljal BMW 318i, avto ni imel moĆØi in ob vklopu elektriĆØnih naprav (luĆØi, radio ...) so obrati padli da je avto bil skoraj nevozen.
Problem je bil umazan MAF (senzor pretoka zraka)-tega sem sĆØistil z liqui moly 4066, in pa Camshaft senzor odmiĆØne gredi, ki sem ga menjal.

Tako da mogoĆØe sploh ni niĆØ narobe z elektriko, napaka pa se je le pojavla ob hecnem trenutku.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pero87



Pridružen/-a: Sre Okt 2017 20:25
Prispevkov: 3
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 26, 2017 18:38:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zadevo z avtoradijem sem porihtal bilo je potrebno sĆØistiti kleme na akomulatorju. Se mi pa že kar nekaj ĆØasa dogaja, da ĆØe vklopim veĆØ ekektriĆØnih porabnikov naenkrat (gretje zadnjega stekla,ventilator v kabini,luĆØi,avtoradio...) zaĆØnejo obrati nihat in motor teĆØe neenakomerno obrati padejo krepko pod 500rpm in potem nazaj do 750rpm to se dogaja samo pri dobro ogretem motorju in v prostem teku. ƈe pa imam recimo prižgane samo luĆØi in radio pa tega nihanja ni moĆØ opaziti in deluje normalno.
Na vozilo je bil obnovljen alternator,zamenjan raĆØunalnik,preĆØiÅ”ĆØen EGR ventil,zamenjan motorĆØek prostega teka,zamenjan senzor pretoka zraka,sveĆØke in kabli,preĆØiÅ”ĆØene Å”obe,nov akomulator exide 55ah in zamenjana lambda sonda...Težava na Mazdi 323F 1.5 Letnik 1997 pa Å”e vedno ostaja.

Lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 2149
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 31, 2017 01:44:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, ... in ugotovljeno je, da autoradio ne vpliva na nihanje vrtljajev, torej je treba vzrok iskati drugje.

OĆØitno je, da poraba obiĆØajnih elektriĆØnih porabnikov ne vpliva na nihanje, torej je vzrok nekje drukje ...

_________________
Zasebna sporoĆØila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ElektroMan



Pridružen/-a: Sob Dec 2017 10:17
Prispevkov: 1

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 02, 2017 12:08:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

"...Težava na Mazdi 323F 1.5 Letnik 1997 pa Ŕe vedno ostaja."

Bo potrebno preveriti tesnenje ohiÅ”ja zraĆØnega filtra, cev od ohiÅ”ja zraĆØnega filtra do lopute plina in vse vakumske cevi. V 80% je to razlog za neenakomerno delovanje motorja na prostem teku pri Mazdi.

Lp

_________________
BrezplaĆØni mali oglasi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.elektron.si forumu -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Da, lahko povlečeš datoteke v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group