|
www.elektron.si
|
Poglej prejnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Pero87
Pridruen/-a: Sre Okt 2017 20:25 Prispevkov: 3 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Čet Okt 19, 2017 11:14:57 Naslov sporočila: Po vgradnji zvoĆØnikov v vrata nemiren prosti tek motorja |
|
|
Pozdravljeni!
Pred dnevi sem v vozilo Mazda 323F Letnik 1997 v vrata zmontiral zvoĆØnike
260w sony (prilagam link) in sedaj ima avto neenakomeren prosti tek
obrati nihajo med nekje 250-500rpm, zdi se mi da mu nekako pobira
elektriko. Pred omenjeno montažo zvoĆØnikov je avto deloval brezhibno.
MogoĆØe kdo ve približno kje bi lahko bila težava?
http://www.odaz.si/si/sony-xs-fb1620-i8370.shtml
Lp
Peter
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
reber moderator
Pridruen/-a: Pet Nov 2007 8:00 Prispevkov: 2149 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Čet Okt 19, 2017 11:54:12 Naslov sporočila: |
|
|
Sama montaža in priklop zvoĆØnikov nima in ne more imeti nobenega vpliva na enakomernost delovanja motorja, seveda pod pogojem, da je to prikljuĆØeno na že prej obstojeĆØi avtoradio, ĆØe je Å”lo recimo za menjavo zvoĆØnikov.
Će si poleg zvoĆØnikov v vozilo zmontiral dodatni ojaĆØevalnik, ki ima lahko porabo tudi 20A in veĆØ, potem bi to že lahko vplivalo na motor, ker spreminjajoĆØa velika poraba že vpliva na alternator in poslediĆØno na motor.
BoŔ moral opisati vse podrobnosti, ki se jih spomniŔ kaj si delal pri omenjeni montaži.
_________________ Zasebna sporoĆØila sprejemam na e-mail |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pero87
Pridruen/-a: Sre Okt 2017 20:25 Prispevkov: 3 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Čet Okt 19, 2017 13:11:32 Naslov sporočila: |
|
|
DrugaĆØe nisem niĆØesar sam predeloval (vrtal, menjaval napeljavo ozvoĆØenja, montiral ojaĆØevalce itd...) Res pa je da so bili notri originalni okrogli zvoĆØniki 16cm z moĆØjo 25w, sedaj pa sem dal notri tudi 16cm ampak 250w... Na napeljavi od kablov za zvoĆØnike pa sem zasledil takÅ”ne vrstne spojke. V avtu pa je avtoradio s cd mp3 z izhodno moĆØjo 4x50w.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
72.71 KB |
Pogledana: |
605 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
reber moderator
Pridruen/-a: Pet Nov 2007 8:00 Prispevkov: 2149 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Čet Okt 19, 2017 14:47:17 Naslov sporočila: |
|
|
MoĆØ zvoĆØnikov nima nobenega vpliva. Gre torej za zamenjavo zvoĆØnikov in ĆØe je vse povezano tako kot prej, ne bi smelo biti nobene spremembe. Edino kar bi lahko imelo nekaj spremembe je upornost oziroma impedanca zvoĆØnikov. PrejÅ”nji zvoĆØniki so bili verjetno 4ohm, novi pa verjetno tudi, torej gre za enako obremenitev ojaĆØevalnika.
Ali vrtljaji motorja nihajo tudi pri ugasnjenem radiu, pri minimalni jakosti ali pri visoki jakosti zvoka.
Vrstne sponke niso za v vozilo, tresljaji delajo svoje in Å”e ĆØudno zgleda, vendar same sponke nimajo vpliva na nobeno stvar.
_________________ Zasebna sporoĆØila sprejemam na e-mail |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zilog80
Pridruen/-a: Čet Avg 2012 16:22 Prispevkov: 159 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pet Okt 20, 2017 12:43:28 Naslov sporočila: |
|
|
Dejanska RMS moĆØ teh zvoĆØnikov je 45W, impedance pa 4R, tako da to ne bi smelo vplivati.
Kaj pa zvok motorja je tudi primeren za 250-500rpm?.
Pri takih nizkih obratih bi motor po mojem mnenju že "zružo" ...
Mimogrede si pred menjavo odklopil akumulator?
ModernejÅ”i avti z raĆØunalniki imajo "mape", ki prilagodijo parametre itd... sproti, ob izklopu napajanja pa se to resetira. Tako da lahko probaÅ” tudi ko avto stoji in je segret obrate držati na nekje 2000 (okoli minuto), nato pa spustiÅ” gas in naj avto laufa v prostem teku Å”e par minut. Tako bi se naj tiste "mape" prilagodile za ta motor.
Sem pa pred nekaj ĆØasa popravljal BMW 318i, avto ni imel moĆØi in ob vklopu elektriĆØnih naprav (luĆØi, radio ...) so obrati padli da je avto bil skoraj nevozen.
Problem je bil umazan MAF (senzor pretoka zraka)-tega sem sĆØistil z liqui moly 4066, in pa Camshaft senzor odmiĆØne gredi, ki sem ga menjal.
Tako da mogoĆØe sploh ni niĆØ narobe z elektriko, napaka pa se je le pojavla ob hecnem trenutku.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pero87
Pridruen/-a: Sre Okt 2017 20:25 Prispevkov: 3 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Čet Okt 26, 2017 18:38:24 Naslov sporočila: |
|
|
Zadevo z avtoradijem sem porihtal bilo je potrebno sĆØistiti kleme na akomulatorju. Se mi pa že kar nekaj ĆØasa dogaja, da ĆØe vklopim veĆØ ekektriĆØnih porabnikov naenkrat (gretje zadnjega stekla,ventilator v kabini,luĆØi,avtoradio...) zaĆØnejo obrati nihat in motor teĆØe neenakomerno obrati padejo krepko pod 500rpm in potem nazaj do 750rpm to se dogaja samo pri dobro ogretem motorju in v prostem teku. Će pa imam recimo prižgane samo luĆØi in radio pa tega nihanja ni moĆØ opaziti in deluje normalno.
Na vozilo je bil obnovljen alternator,zamenjan raĆØunalnik,preĆØiÅ”ĆØen EGR ventil,zamenjan motorĆØek prostega teka,zamenjan senzor pretoka zraka,sveĆØke in kabli,preĆØiÅ”ĆØene Å”obe,nov akomulator exide 55ah in zamenjana lambda sonda...Težava na Mazdi 323F 1.5 Letnik 1997 pa Å”e vedno ostaja.
Lep pozdrav
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
reber moderator
Pridruen/-a: Pet Nov 2007 8:00 Prispevkov: 2149 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Tor Okt 31, 2017 01:44:04 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, ... in ugotovljeno je, da autoradio ne vpliva na nihanje vrtljajev, torej je treba vzrok iskati drugje.
OĆØitno je, da poraba obiĆØajnih elektriĆØnih porabnikov ne vpliva na nihanje, torej je vzrok nekje drukje ...
_________________ Zasebna sporoĆØila sprejemam na e-mail |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ElektroMan
Pridruen/-a: Sob Dec 2017 10:17 Prispevkov: 1
|
Objavljeno: Sob Dec 02, 2017 12:08:58 Naslov sporočila: |
|
|
"...Težava na Mazdi 323F 1.5 Letnik 1997 pa Ŕe vedno ostaja."
Bo potrebno preveriti tesnenje ohiÅ”ja zraĆØnega filtra, cev od ohiÅ”ja zraĆØnega filtra do lopute plina in vse vakumske cevi. V 80% je to razlog za neenakomerno delovanje motorja na prostem teku pri Mazdi.
Lp
_________________ BrezplaĆØni mali oglasi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne more dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne more odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne more urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne more brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne more glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne more pripeti datotek v tem forumu Da, lahko povleče datoteke v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
|