Kazalo po www.elektron.si forumu www.elektron.si

 
 Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
   recentZadnjih 20 razprav  Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Merjenje podtlaka, trenutna poraba goriva

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.elektron.si forumu -> Analogna elektronika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
jure1



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 7:23
Prispevkov: 47

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 11, 2008 13:34:22    Naslov sporočila: Merjenje podtlaka, trenutna poraba goriva Odgovori s citatom

Živjo.

Pri golfu 2 diesel bi rad meril trenutno porabo goriva. To se baje naredi tako, da se meri podtlak v sesalnem kolektorju, ker je podtlak premosorazmeren s trenutno porabo. Podtlak bi meril z Motorolinem senzorjem MPX 4100 (v priponki). Mislim da bi bil primeren. NEvem pa, kako bi umeril skalo merilnika za trenutno porabo. Kako bi prilagodil odklon kazalca z dejansko vrednostjo porabe goriva? Confused Ker nimam pojma prosim vas da mi namignete kako naj to vrednost iz senzorja ovrednotim?. Ker če to ne bom mogel narediti, sploh ne grem delati tega.

Hvala in LP



MPX4100AS.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  MPX4100AS.pdf
 Velikost datoteke:  141.83 KB
 Downloaded:  357 krat

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mucek4
moderator


Pridružen/-a: Čet Jan 2008 10:26
Prispevkov: 246
Kraj: Tržič - Mesto med gorami

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 12, 2008 06:35:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Na internetu sem našel samo tole: http://www.lightner.net/lightner/bruce/Lightner-183.pdf

Čeprav imam tudi sam namen izdelati nekaj, kar bo prikazovalo trenutno porabo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zaspanc



Pridružen/-a: Sre Nov 2007 20:44
Prispevkov: 269
Kraj: Črnomelj

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 12, 2008 21:17:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Podtlak pri dizlu je precej relativen pojem, glede na to, da imajo atmosferski dizli direkt odprt dovod zraka v motor.
Pri bencinarjih je pa malce drugače (loputa za zrak).

Za domačo uporabo je bolje izdelat nekaj s potenciometrom na bosch-pumpi v kombinaciji s števcem vrtljajev motorja, in seveda merilnikom hitrosti.
Že ta izvedba zna bit dovolj za zobe lomit, kaj šele kaj bolj kompliciranega, kar pa ti je brezpredmetno če zadeve ne moreš/znaš skalibrirat.

Analogno vrednost na koncu približno nastaviš glede na porabo pri recimo konstantni vožnji po ravnem pri 90km/h na približno znano porabo, naprimer na 5l/100km.
Za natančnejšo kalibracijo pa rabiš logger tega tvojega sistema, ki ti logira porabo med dvema obiskoma petrola/omvja/... , nakar izvedeš korekcijo na dejanske vrednosti.

Pri bencinarjih (z vbrizgavanjem) je kalibracija lažja, saj lahko malce razdreš sistem in izmeriš dejanski pretok skozi injektorje ter tlak bencina v različnih režimih delovanja motorja, nato pa za začetek predpostaviš, da je pretok sorazmeren z relativnim časom odprtja injektorja.

_________________
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mucek4
moderator


Pridružen/-a: Čet Jan 2008 10:26
Prispevkov: 246
Kraj: Tržič - Mesto med gorami

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 13, 2008 11:25:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zaspanc je napisal/a:
...nato pa za začetek predpostaviš, da je pretok sorazmeren z relativnim časom odprtja injektorja.


Torej, če napolnim do polnega in z procesorjem merim čas, koliko časa je bil ventil odprt od polnega rezervoarja do naslednjega tankanja, vem koliko sem tankal in vem koliko časa je bil ventil odprt (suma časov). in iz tega dobim povprečni pretok na 4 ventile ?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zaspanc



Pridružen/-a: Sre Nov 2007 20:44
Prispevkov: 269
Kraj: Črnomelj

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 13, 2008 12:33:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nekako tako, s tem, da se pri prostem teku zniža tlak bencina v razvodni letvi. (regulator na povratnem vodu, nanj je priklopljena še tanjša cev za vakum, ponavadi vezana na podtlak sesalnega kolektorja).
Za natančno meritev bi torej moral logirat še tlak bencina v razvodu ter čas prostega teka (za prosti tek pa imaš običajno na loputi za zrak montirano stikalce).
Poleg tega lahko upoštevaš še zakasnitev odpiranja/zapiranja (zaradi mehanske vztrajnosti), saj meritev upošteva neko povprečje, ki pa se v različnih režimih spreminja...
Za zares natančno meritev torej stvar zakompliciraš do amena Cool

_________________
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.elektron.si forumu -> Analogna elektronika Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Da, lahko povlečeš datoteke v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group